Meklēt šajā emuārā

ceturtdiena, 2018. gada 1. novembris

Piedalies kopīgā Eiropas nākotnes veidošanā - balso Eiropas dialoga forumā – digitālajā tiešsaistes platformā


            Kopš oktobra sākuma Latvijā norisinās dialogs par Eiropas nākotni. Tajā iedzīvotāji iesaistās viedokļu un ideju apmaiņā par Eiropas nākotni un Eiropas Savienības politiku. Iesaistīties iespējams, piedaloties diskusijās, iesniedzot savu ideju par svarīgākajiem ES līmenī risināmiem jautājumiem un balsojot par iesniegtajām idejām. 
Vēl līdz 9. novembrim ikviens ir aicināts balsot Eiropas dialoga forumā – digitālajā tiešsaistes platformā: https://ManaEiropa.ManaBalss.lv, tādējādi piedaloties kopīgā Eiropas nākotnes veidošanā.
Sabiedrības apspriežu rezultāti, izteiktās atziņas un priekšlikumi par Eiropas nākotni būs pamatā Latvijas nacionālajam ziņojumam. Tas būs ieguldījums ES dalībvalstu un institūciju kopīgajā ziņojumā, par kuru ES valstu un valdību vadītāji diskutēs Eiropadomes sanāksmē šogad decembrī. 
Dialogs par Eiropas nākotni tiek īstenots pēc Francijas prezidenta Emanuela Makrona rosinātās iniciatīvas. Šogad no aprīļa līdz novembrim visā Eiropā notiek “pilsoņu konsultācijas” jeb iedzīvotāju viedokļa izzināšana par Eiropu. ES pilsoņus aicina paust savu viedokli par to, kādas pārmaiņas vajadzīgas Eiropā, lai ES varētu palīdzēt piepildīt cilvēku cerības, lai tā nodarbotos ar lietām, kas cilvēkiem patiešām svarīgas, un piedāvātu labākus risinājumus nekā spēj dot katra dalībvalsts atsevišķi.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru